Wierzymy, że celem najlepszych biznesów jest coś więcej, niż sam zysk
dlatego wspieramy firmy w poznawaniu oczekiwań ich Klientów będąc przekonanym, że
najlepszą drogą do sukcesu jest
Customer Point of View
Pełen zakres ilościowych i jakościowych badań rynku (CAWI, CAPI, FGI, IDI, CATI, FGI-ONLINE, MONITORING SIECI), analiza danych oraz szkolenia.
Docieramy zarówno do wymagających specjalnej rekrutacji grup Klientów, jak również prowadzimy ogólnopolskie trackingi na kilkutysięcznych próbach.
Działamy w całej Polsce i koordynujemy badania na rynkach zagranicznych.
Jakość merytoryczna (doświadczenie badaczy w przygotowywaniu narzędzi, analizie danych i raportowaniu wyników)
Jakość fieldworku (16 sprawdzonych koordynatorów i ogólnopolska sieć ankieterów, CATI i CAWI, realizacja wielotysięcznych prób w krótkim czasie)
Jakość kontroli (podwójna weryfikacja rekrutacji, kontrola w trakcie badania i dokładna analiza pokontrolna)
Kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji badań oraz analizie i raportowaniu wyników.
Praktyczna wiedza zgromadzona podczas realizacji kilkuset projektów z różnych obszarów (testów konceptów i produktów, komunikacji, wizerunku, cen, satysfakcji, Mystery Client, U&A, segmentacji, trackingów i wielu innych).
Praca dla wielu marek z różnych branż FMCG i B2B.
Jesteśmy odpowiedzialni, kreatywni,
można na nas polegać i dotrzymujemy słowa.
Działamy elastycznie i rozumiemy,
że czasami jesteś pod presją czasu.
Zawsze proponujemy najlepsze rozwiązanie i optymalne koszty.